Geoblog.pl    lewuszki    Podróże    Szkocja (2018)    W stronę Loch Ness

W stronę Loch Ness

Wielka Brytania
Wielka Brytania, Lochend

Rano wjechaliśmy na drogę w stronę Inverness.

W tych oddalonych od utartego szlaku okolicach jest dużo do zobaczenia i musimy zrobić tak, żeby dojechać do wieczora do następnego miejsca, w którym mamy zapłacone dwa noclegi, żeby troche pozwiedzać i żeby nie zamęczyć latorośli.

Zdecydowalismy nie zwiedzać tym razem polecanego Pennan i skupilsmy się na niedalekiej zatoczce Cullykhan, było tam dosłownie kilka osób i mnóstwo ptaków.

Następnie pojechaliśmy do Banff, gdzie zwiedziliśmy bardzo dokładnie plac zabaw i bardzo pobieżnie Duff House. Duff House jest zapewne obowiązkowym punktem na mapie dla wielbicieli sztuki, z tego co udało mi się zobaczyć pomiędzy pilnowaniem chłopaków, to można tam pewnie spędzić pół dnia podziwiając wnętrza i obrazy (https://www.visitscotland.com/info/see-do/duff-house-p246341).

Po fish&chips w centrum miasteczka pojechaliśmy do Camping pod Heaven w Abriachan.
Aberdeenshire opuscilismy z poczuciem niedosytu i postanowieniem, że wrócimy kiedyś i poswiecimy temu regionowi więcej czasu.